מי אנחנו


חברת אושרה הפקות מתמחה במגוון רחב של הפקות איכות לחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי סביב נושאים חברתיים ערכיים: מופעים מוזיקליים, הצגות נושא, מופעי שחקן ועוד. כל התוכניות שלנו בלעדיות מפרי יצירתנו, אנחנו כאן לרשותכם ובשבילכם החל משלב התכנון ועד לביצוע בשטח.


אושרה פלג אלפסי

מפיקה, בימאית ושחקנית המשלבת בין עולם התיאטרון לעולם האירועים בהצלחה רבה. ב-1990 הקימה אושרה את חברת "אושרה הפקות" ומאז היא כותבת מפיקה ומביימת הצגות ומופעים בסגנונות שונים ועל פי דרישת הקהל. 

דורון אלפסי

מפיק, אומן רב תחומי ומוזיקאי שהופיע על במות ברחבי הארץ והעולם, מנגן בגיטרה, קלידים וכלי הקשה ושר ב- 14 שפות. מאחוריו ניסיון רב בהפקת מופעים מוזיקליים, הפקת מופעי בידור ערבי זמר, ייצור והפקת פלייבקים, הפקות במה וטלוויזיה וכתיבת לחנים, עיבודים וטקסטים להצגות ומופעי בידור.


בשנת 2004 איחדו אושרה ודורון כוחות וכישרונות ומאז הם מציעים מיזוג ייחודי בין תיאטרון, מוזיקה, אומנות הכתיבה והפקה מוקפדת, חיבור אשר הופך כל הצגה ואירוע לחגיגה מושקעת. כשהמילים פוגשות מנגינה, כשהתנועה מתחברת לצליל, כשהחיוך נפגש עם מחיאות הכפיים. נולדים רגעי הקסם האלה שסוחפים את הקהל לעולם של חוויה עם טעם של עוד.